Ga verder naar de inhoud

Klachtenprocedure Limburg

Respectvol omgaan met alle betrokken partijen en het bieden van kwalitatief hoogstaande dienstverlening is ons uitgangspunt.

Pleegzorg Limburg luistert!

1. We moedigen je aan om jouw opmerkingen rechtstreeks aan de betrokken medewerker te uiten. Pleegzorg Limburg vindt het belangrijk om een ongenoegen bij jou als betrokken pleeggast, -kind, -jongere, ouder of pleegzorger in een zo vroeg mogelijk stadium bespreekbaar te maken. We luisteren zowel naar jouw suggesties (ideeën om onze dienstverlening te verbeteren) als jouw klachten (elke ontevredenheid over onze dienstverlening).

2. Als overleg met jouw pleegzorgwerker geen oplossing biedt voor een probleem kan je terecht bij zijn/haar teamverantwoordelijke.

3. Als je nog het idee hebt dat je niet voldoende gehoord wordt, dan kan je ook rechtstreeks contact opnemen met de klachtenbehandelaar van Pleegzorg Limburg vzw. Dit kan mondeling of schriftelijk bij

Raf Weynen
Welzijnscampus 19/1
3600 Genk

raf.weynen@pleegzorglimburg.be

Tel. 089 84 07 60

Hij zal contact met je opnemen voor relevante gegevens en om je verwachtingen duidelijk te krijgen. Daarnaast zal hij ook afspraken maken met je.

4. Als de afhandeling dan nog geen voldoening schenkt, kan je telefonisch contact opnemen met Opgroeipunt. Je kan hen bereiken op het nummer 078 170 000, elke werkdag van 8 tot 20 uur. Je kan hen ook bereiken via het contactformulier op opgroeien.be/opgroeipunt.